Monday, May 30, 2005

o meu futuro

Ola, en pimeiro lugar voume presentar . Son Jano, un xaval de piloño ke non sabe ke é o ke vai facer do seu futuro, pero en todos os sentidos, no dos estudios , o dia de mañá .... excepto no sentido da miña moza, á que lle mando un bikiño. Unha kousa está klara, kada dia as kousas estanse a poñer máis fodidas no tema do traball, e seino x meu pai se atopa traballando en alxeciras na cima dunha ponte e con cuarenta anos tn ke koller a baixa pola espalda,nos meus kompañeiros o uniko ke ven e o ter kartos e poder sair e non depender de nadie .Eu levo tres ans sen estudiar nada, pero nada de nada, pero agora estoume empezando a dar konta do fallo ke tiven, pois o sair do instituto esta a volta da eskina, e eu kase sen o graduado ,agora non kero pensar en estudiar ,e esto e unha forma de eskapar deste embudo ke chega o seu fin .......

1 Comments:

Blogger Sabela said...

Quanto pessimismo!

10:32 AM  

Post a Comment

<< Home